duyguu11 Çok mu beden farkı oluyor? Normal kiloda 3-6 ay beden bir bebekte 6-9 ay çok mu büyük durur?
Imasleeper duyguu11 hepsinde 3-4 cm gibi fark oluyo muhtelemen minyon da bi bebekse bol durur üzerinde kolları uzun olur, paçaları uzun gelir
KumpirsMom duyguu11 büyüklerimizin dediği gibi bir beden büyük al seneye giyer diye valla bebeklerde ay geçiyor sadece sene bile değil çok fark yoktur bir kaç hafta kollar bacaklar uzun gelebilir sadece sonra tam olur bide yıkanıncada toplar 🤭
Mrvsmt2502 duyguu11 her beden büyüdükçe üst üste koyduğunuzda 1 cm büyüyor afaki bir büyük olmaz ben hep büyük alıyordum kızıma aşıro bol durmuyordu
Rabiul duyguu11 biraz büyük gelir kıvırırsınız bende bazı kıyafetlerini büyük almıştım kıvırarak kullandım
Hulo2105 duyguu11 oğlum 3-6 aylıkları çok giydi 7. Ayında ama bala bazı şeyler oluyor. Kalıptan kalına da değişiyor. Daha yeni 6-9 almaya başladım. Fark tabi olur mesela mont tarzı alacaksınız 6-9 alın tam beden almayın kolunu kıvırırsınız
Rabiul duyguu11 bazen bedenleri küçük oluyor hangi aya daha çok uyumlusa ona göre ayarlayabilirsiniz bence