Mnks Bizzzz diler hnmdan memnunum saat farketmiyor bi sorun oldugunda yaziyorum cvp veriyor bazi hastanelerde doktorlar numarasini paylasmiyormus ozel hastane olsa bile onemli bence evet biraz pahali ama dr onemli
Zelihasifa Arkadasim kasim sonu dogum yapti sezeryan 2950 cok cok fazla ben beylikduzu medilife gidiyorum 1875 sezeryan
Bizzzz Yok ya eğer öyleyse canım reyapta fiyatlar uygunmuş 4. Ayıma girdim araştırma yapcam uygun olsun organizasyon fotoğrafçı olsun istiyorum 🤔 İstinye hastanesine gidiyorum ben normal Doğum 5.000 sezaryen 6000 fiyat verdiler ya Mnks
Oglusumubekliyorumsss Bizzzz medilifeta 1700 sezeryn 950 norml dogum fotoraf cekimi icin anlasiyirsun pakete gore
Zelihasifa Oglusumubekliyorumsss yatis bolumuyle mi anlastiniz nasi yaptiniz bilgilendirebilir misiniz eylul ayindan beri gidiorum bende mayista olucak dogumum
Bizzzz O hastane nerde bilmiyorum 🤷♀️ evet ayrı anlaşılıyor da bazı hastanelerde yok işte Anadolu hastanesi gibi Oglusumubekliyorumsss
Oglusumubekliyorumsss Zelihasifa evt canim doktor fiyat konuşmuyor muhasebeye bakanlarla konusuyorsun anlasiyorsun
Zelihasifa Oglusumubekliyorumsss ne dedinizde fiyatta indirim yaptilar kacinci haftada anlastiniz suan 25.haftayim
Oglusumubekliyorumsss Zelihasifa 36da anlastim cnm esimin tanidigi vardi hastanede bize kagit yazdi o fiyata gore gidicez
Huban ManolyaZorAltun merhaba mesut beye devam edıyormusunuz hala bende dusunuyorumda bırkac sey danısacaktım