Gamzeli_anne_ merhaba sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah bekleyen herkese ❣️ ilk oğlum Mayıs sonunda doğmuştu, bu oğlum da nasipse Haziran sonu gibi doğar diye bekliyorum 😊 ben de hastane çıkışları aldım 5 tane sanırım ilk 1 aylık süreçte giydirmek için çünkü bulunduğumuz bölgede klimasız güneşe ateş açılır 😅 hâliyle bu yönü düşünerek aldım. Geri kalan kısmı zıbın olarak güncelledim ve ince müslin pijama altları dikiyor annem yaz akşamları dışarı çıkarken kullanmak için. Belki sizlere de fikir olur