Elifsnmz0 merhabaa ben de 36. Haftadayım hala almadım kapı süsü hediyelik düşünmüyorum zaten ailemizden uzaktayız diye kime veririm hastanede diye düşündüm kimse gelmez ziyarete falan 😅sizcee doğru mu? Bi de hangilerini beğendiniz ben trendyol moshi designda beğendim ama 800 civarı fiyatları normal mi acaba