Nurdan_i27 doktorlar tavsiye ediyorsa kullanmak gerektiğini düşünenlerdenim bende.
Bundan 35-40 yıl önce folik asit diye bir bilinç yokmuş hayatımızda. Hem arkadaşlarımın hem kendimin doğum fotolarına bakıyorum doğduğumuzda gözlerimiz hep kapalı. Ama şimdi yenidoğan resimlerine bakın mesela hepsi açık gözlerle cin gibi bakarak doğuyorlar. Gözle görülür de bir etkisi olduğunu düşünüyorum.