Jdjdjdldl memorial Ertuğrul Karahanoğlu’nu öneririm. 1. gebeliğimde de riskli gebeydim, Ertuğrul hocaya talipliydim. Şuanda da gene riskli gebeyim ona takipliyim. 2.gebeliğimin başında liv Özgül kafadara gittim çok tatlı bir kadın ama riskli gebelikte yeterli biri olduğunu düşünmüyorum. Zaten ultrason bakış tarzı ile Ertuğrul hocanın bakış tarzı çok farklı, kıyaslanamaz. Ertuğrul hoca 12.haftada detaylı gibi bakmaya başlıyor. Ultrasonları 10-15dk sürüyor başlarda, Özgül hocanın 2-3dk. Eğer normal sorunsuz bir süreç olsaydı belki Özgül hocayla ilerlerdim ama ilk gebeliğimde Ertuğrul hoca ile tecrübelendiğim için farkı net anlayıp hemen geri döndüm. Bir de Özgül hoca benim guatr olduğumu anlamadı çünkü sağlık ocağında yaptırdığım testleri incelememiş. Ertuğrul hocaya geri döndüm, tüm kan sonuçlarımı inceleyip direk ilaç başlattı. Rahim ağzı kısalığı + diyabetim var.şuan 35.haftadayım. İlk bebeğim de 19 aylık 🌼