Tgbakrc Kızlar dün akşamdan B u yana bel ağrım var kalçamın hemen üstü hem sağ hem sol tarafta . Bu durumu yaşayan var mı 22+5 olduk
Eftelya_54 Tgbakrc 28 haftalığım 20. Haftadan beri bu ağrıları çekiyorum Haftam ilerledikçe çoğlıyor Oturamaz oluyorum Gayet normalmişş 🥲
Nesy Tgbakrc 23+6 belim çok ağrıyor ve rahmime bir şeyler batıyor sanki ilk kez yaşıyorum. Sizin geçti mi ağrılarınız?
Asfur Tgbakrc maalesef ki bu ağrılar çok normal. Bir sabah uyandım ve artık ağrımın olmadığını fark ettim. Yani kendi kendine geçiyor ama baya uzun sürüyor
Tgbakrc Eftelya_54 gerçekten mi ya . Bebeğin hareketlerini hissedince rahatlıyorum ağrı umrumda olmuyor ama bazen fena takıyorum bebeğe mi bir şey oluyor diye
Selim_Alparslan Tgbakrc ben ilk haftadan beri çekiyorum maalesef. 14 haftalik oluyoruz hala devam ediyor 🤢