Elifsaadet Merhaba, 13+1 haftalık hamileyim. Dünden beri kasıklarımda ara ara ağrı var, belimden kalçama vuran bir ağrıda var, üç gün önce kontrolüm vardı, herşey normal ve çok güzeldi. Ama şimdi sanırım gaz sancısıda var ikisi birleştimi ne oldu bilmiyorum, çok şiştim ve şiddetli adet ağrısı gibi hissediyorum, sizde böyle oldunuz mu bu hafta da , blokta okumuştum rahim büyürken şiddetli ağrı olur doktorunuz ağrı kesici yazabilir diye ama yinede korkuyorum, hiç böyle ağrım olmamıştı
Slmzhnm Elifsaadet bendede bu sabah oldu o adet sancısı gibi sancı ama ıyıye yormak ıcın rahım buyuyor dıyorum kı oylede oluyormus aslında Insallah saglıkla ılerlerler
Zulal10 Elifsaadet benimde 12+3 adet ağrısı gibi ağrım bide batmalarım çok fazla.Doktoruma sordum büyüdüğü için dedi
Elifsaadet Slmzhnm benim oluyor yine ara ara ama büyüme ağrısı doğru söylüyorsun ben 16 haftalık oldum, yarın kontrolüm var çok şükür
Slmzhnm Elifsaadet bende dun gitmistim ıkılı tarama ıcın ama ıste ınsan en ufak bı seyde hep kotu dusunuyor ılk annelık hissi mi acaba bu😳
Elifsaadet Slmzhnm ah evet ben dün farketmeden içi çiğ kalmış köfte yedim, sonra bütün gece ağladım, iyice psikolojim bozuldu🤷🏻♀️
Slmzhnm Elifsaadet Rabbım korur kuzumm bılmeden yaptıklarından sen sorumlu degılsınkı kım bılır bılmeden daha neler yıyoruz aslında Allah korur meleklerımızı ♥️