Bsk42 yani bana vermediler çok yüksek olmadığı için dediğim gibi net anlamak için 24 saatlik idrar testi verdiler koca bi kap 24 saatlik idrarı hep ona yapıp biriktirip götürüyosun benim onda normal çıkmıştı doktorum tansiyon takibi yapmaya devam et dedi okadar. Sonra ben doktorumu değiştirdim bi sebepten dolayı. 2 kere tam idrar testi verdim onda protein gene gözüktü az birşey en son ptesi verdim bugün dr görüştüm var ama çok az tehlike yaratmayabilir tek doz şaşe verdi enfeksiyon temizleyici gece son çişini yaptıktan sonra kullan ki ameliyata temiz girelim dedi perşembe sezeryanım var çünkü o yüzden sorun teşkil etmedi . Sen takibini yap önemli birşey bu durum çünkü hani korkutmim seni tansiyon çok çok önemli bu konuda