Geçen haftalarda genetik test sonuçlarımız çıktı. Eşimde de bende de bebeğimizde saptanan sorun çıkmadı. Bu yüzden taze mutasyon yani sadece bebeğimize özgü döllenme anında gerçekleşen bir mutasyon olduğu iletildi. Kafama takılan bir sonraki hamileliğimde erken haftalarda amniyosentez önerildi. Böyle bir öneri alan olmuş muydu?