yadeee Gün sayan anneler nasılsınız? Ne gibi hazırlık yaptınız? Doğumdan korkuyorum önerileriniz var mıdır ? Hurma yemeye başladınız mı perşembe günü 36 olacağım.
DENIZ_55 yadeee benimde son 28 günüm kaldı bugün tam 36 haftaligim sezeryan olacağım herseyim hazır minigimi bekliyorum tek korkum hazirliksiz yakalanirsam doguma diye 🥹
kifayat Benim de son 11 gelip giden düzensiz sancılar dışında herhangi bir şey yok hızlandırma taktiği olan var mı :)