blg29 bende tam 11de kanama yaşadım ilk açık kırmızı geldi sonra kahverengiye döndü. Kanama alanları varmış gün aşırı progestan iğne vurdurdum her gün sabah akşam hap kullandım bitti öylece. Sizinde önemli bişey değildir umarım. Ama ben kanamayı görür görmez doktora gitmiştim