Zeyno_01 Bebek gelişimi önde gidiyor haftasından ve 3 gündür kasıkta sancım var ve şeyimde hissediyorum bazen baskıyı özellikle yan yatarken ve WC de perşembe günü kontrolüm var bakalım ne olucak