Jalekhrmn 35 haftaligim bende. Sabah peceteye kan geldi. Sonra parca dustu kasilmam ve adet agrisi gibi agrim vardi dunden sonra . Bugun oglen 2.30da yatisim yapildi. Sancim var sabaha belki sezeryan olabilirmis boyle devam ederse. Ama insallah 1 hafta daha sabreder minigim. Bende sende direk git hastaneye