Zahideftm Kızlar bu haftada olup bebeğin hareketlerini çok aşağıda hisseden var mı kızlar yürüyünce çok tuhaf hissediyorum
Meryem_mm Zahideftm olabilir ben cuma günü kontrole gittim nst kalp ritim düşüklüğü gördük çok korktum 3 kez daha nst çekildik ,ac gitmistim mecburen istifra ediyordum bebişte hareket cok etmeyince korktum ,şükür cihaz da sorun çıktı
61kubra_ yorgunmomy bende doktoruma danıştım bana normal dedi 35 haftalığım sadece takip et 24 saatin içinde 5 6 kere hissetmen lazım dedi
Zahideftm Meryem_mm ay Allah’a şükür sizde bir şey yokmuş ben de çektirdim bi kaç gün önce normaldi her şey