Kızlar 28+0 ım. Hamileliğin başından beri göbek deliğim ve yanı ağrıyordu acıyordu ama büyümeye bağlıdır diye düşünüyodum. Son 4 gündür göbek deliğimin şekli bozuldu fındık kadar bişey var sanki göbek deliğimde dıştan dokununca sertlik geliyor ve dokununca bile bastırmaya gerek kalmadan korkunç bir acı oluyo. Zaten içten de var acısı. Göbek fıtığı olabilir mi böyle bi durım yaşayan doktoruna soran oldu mu? Kontrolüm haftaya, gidince soracağım.