babyiscoming_ ben araştırmalarım sonucu şöyle bi kanıya vardım ne kadar doğru bilmiyorum ama. şimdi 32. haftada rapor aldınız, diyelim ki 38. haftada doğum gerçekleşti, parayı 6 haftalık bir 10 haftalık bi şeklinde alıyoruz. diyelim 40. haftada doğum gerçekleşti parayı 8 haftalık bi 8 haftalık bi şeklinde alıyoruz. işte ortalama haftalık da 4bin liraya mı ne tekabülediyo herhalde. yani ben böyle anladım yanlışım varsa düzeltin