Kızlar merhabalar ben en son Ocak 4’de aset oldum, anlam veremediğim bir şekilde fsh değerim birden yükselip 118 oldu daha öncede yükseldiği oluyordu ama hormon ilacı kullanıyordum düşüyordu. Şimdi doktor duphaston verdi acaba fayda eder mi ? Duphaston ne için kullanılıyor ?