Necc86 çok benzer şeyler yaşamışız. Bir de benim 1 yıllık tedavi sürecim oldu öncesinde. Tüp bebekle oldu derken kanama başladı. Atlattık derken kalbi durdu. Sonra 2,5 ay adet olmadım. Tam oldum derken yapışıklık ya da polip olabilir dendi histeroskopi oldum. Üstüne bir de bugün tekrar tüp bebek transferi oldum. Bazen kendime hayret ediyorum ne cesaret tekrar bu işlere kalkışmak.