Lemon_ bende 13+2 haftaligim tutmuyorum canım. Progestan kullanıyorum. Tiroid ilacım var . Magnezyum içiyorum cok kasilmalarim oluyor ilk haftalardan beri. Dusuk riskim de vardi igne oluyordum. Bol bol su içmem gerekiyor yoksa cok sancim oluyor. Maalesef tutmuyorum.