13+2 haftalık hamileyim.Bugün kahvaltı yaparken kasıklarıma ağrı girdi.Normalde sadece sağ kasığımda hafif hafif ağrı olurdu.Ama bugünkü ağrı çok değişikti ve gün içinde tekrarlayıp bazen şiddetlendi.Korktum bu durum için.Aramızda bu şekilde kasık ağrıları yaşayan oluyor mu.Merak ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏾