Yani sürece stres olup üzülceğinize bebeğinizin geldiğini onunla vakit geçirceğiniz anları düşünün benim eşim şehir dışı çalışıyo bu sıra ayda 1 gelip 5 gün kalıp gidiyo normaldede 2 haftada 1 gelip 5 gün kalıp gidiyo 7 yıldır evliyim eşimi seviyorum bir oğlum var 6 yaşında biride karnımda her şeyle tek başıma uğraşıyorum benim aklım fikrim çocuklarımda eşimde bize düşkün o sebepten stres olmuyorum şimdi mesaide olup ilgisiz eş se konuşun eşinizle ama adam sadece çok çalışıp çabalıyosa onuda kendinizide bebişinizi de üzmeyin lütfen ❤️ 💕💕💕