3 gündür uyuyamıyorum . Pastil kullanıyorum ıhlamur içiyorum sürekli su iciyorum asla rahatlama olmuyor. Özellikle gece yatınca artıyor. Doktor hamilelikten kaynaklı dedi ilaç veremem dedi. Ama yapacak hiç mi bi şey yok hayat kalitem düştü 3 gündür 0 uykuyla ayaktayım. Var mi bildikleriniz?