Anne6161amine Gzde_defne çekim sırasında sonucu söylüyorlar detaylı soylemeselerde ilaç gtti mi.gtmedi mi tarzinda sizde söylemediler mi
Gzde_defne Sena1359 evet anestezisiz.dayanabilirsin 5 dk sadece.benim acı eşiğim yüksek ama ben fazla zorlandım ilacı verirken sadece baskı ağrı oluyor aletleri takarken acı olmadı hiç
Sena1359 Gzde_defne benim de acı eşiğim yüksektir dayanabilirim diyorum Ama bayramdan sonra bir devlete gideceğim çektirmek için inşallah..
Gzde_defne Lavinyam06 yok gösteremedim henüz daha randevu almadım bayram sonrası. E nabıza da düşmedi niye anlamadım merak da ediyorum.sonucu gösterince yazarım elimde sadece cd var o da bizim bilgisayarda açılmıyor
Lavinyam06 Gzde_defne hayırlısı olsun inşallah güzel haberlerini bekliyorum canım 🥰 adetin kaç gün sürüyor ne ne kadar ped kullanıyorsun günde
Gzde_defne Lavinyam06 amin inşallah adetim 8 gün sürüyor ama kürtaj sonrası adetlerim cok azaldı günde iki tane anca oluyor eskiden öyle değildi 😞 ilk 3.4 gün hep lekelenme oluyor sonra kanama değişik bişey oldu ya. Yinede şükür adet oluyorum senin nasıl
Lavinyam06 Gzde_defne benimde kısa ve miktar olarak azaldı :( 1-2 gün normal kanama ama çok az 1-2 ped anca sonra lekelenmeye dönüyor 🤦🏻♀️
Lavinyam06 Gzde_defne 8 günün 3-4 günü lekelenme diğer 4 gün nasıl peki 4 gün boyunca 2 ped kullanıyorsan normal de olabilir
Gzde_defne Lavinyam06 operasyon gecirmişmiydin kürtaj gibi.malesef benim ondan sonra oldu 😞benimde 2 ped işte
Lavinyam06 Gzde_defne evet tek kürtajım var :( Haziran da kürtaj oldum adetim asla eski yoğunluğunda olmadı o yüzden bu ay adet olunca hsg çekecekler yapışıklık mı var diye ama hala adet olamadım gebelik de yok 😢🥹
Gzde_defne Lavinyam06 anladım gecmiş olsun sanada canm Rabbim en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin isteyen herkese.