1gebeshanim pudra önerilmiyor artık zatarlı onun yerine pişik kremi kullanırsınız pişik olursa ki ben sürekli her bezden sonra sürmeyide doğru bulmuyorum hafif kızarma görürsem pişiğe dönmeden sürüyorum hemen geçiyor zaten. Bebek yağı da aynı şekilde gözenekleri tıkıyor onun yerine temiz içerikli nemlendirici krem kullansanız daha iyi olur