Ilos96 İlk kızımın adı Zeynep ela 24 haftalık gebeyim yine kızım olacak Belinay Eflin Yüsra bu isimler arasında gidip geliyorum 😍
QueenMommy Efendininannesi İnşallah canım güzel isim ya en azından çok fazla kimsede yok şimdi hep değişik ve aynı isimler dolu
sylvia Kızlar ben de kararsız kaldım hala isim bulamadık. Ahsen, Hale, Asya, Açelya, Sena düşünüyoruz sizce hangisi 🥹
biranne_birbebek sylvia sena çok zarif bir isim bence🥰 bir yakınımızda olmasa bende kızıma koymak isterdim.
Asyasel1720 sylvia büyük kızımın adı Asya ikinci kızımın da Asel şuan üçüncüye hamileyim bir kızım daha olacak Ada veya Açelya düşünüyorum bende 😊
aybalasmom staRmama Evett😍 ben de aynı sebepten Gökçen koyacağım kız olursa. Ama Aybala Gökçen iki isim düşünüyorum 🫠