Ayshababy Kızlar sarmanın iç harcını bulgurlar yapsam şekeri yükseltir mi daha sonuçlarımı bilmiyorum evde ölçüm yapmaya başladım şuan normal gösteriyor
Ayshababy Asli54 yoğurtu her yemekte yiyorum ama tam şekerim var mi yokmu onuda hiç anlamadım test yaptık tek sonuç vermiş 101+ yazıyor tüm sonuçları almam gerek ölcümler şuanlık normal gidiyor
Ayshababy Asli54 bakıldı ama sonuçları yazmamışlar tekrar istemeye gidicem yemekten 1 saat sonra 120 çıktı sizce çok mu yüksek
Asli54 Ayshababy hayır değil gayet güzel toktuk şekerin benim 204 cıkıyor 210 falan cıkıyo yüksek yani
Ayshababy Asli54 bugün öğlen ölçmeye başladım yarın sabahtan başlarım ölçmeye tekrar öbür sonuçları bilmiyorum evde ölcümlem devam edicem siz nasıl ölçüyorsunuz