Busmumyy Kızlar acil yardım fetal dna testi kaçıncı haftada yaptırdınız ve cinsiyet üzerinde yazıyor muydu ? Cinsiyeti özellikle mi talep ediyoruz yoksa fetal dna testte zaten cinsiyette yazıyor mu ?
Gencanne0214 Busmumyy 10. Haftadan sonra yapılıyor 11. Haftamda yaptırmıştım ben cinsiyet talebim olmadı kendileri arayıp söylediler
Gmze9595 Busmumyy öğrendiğim kadarı ile artık cinsiyet kâğıda yazılmıyor ama doktor bilgisini alıyormuş yazmama sebebi ise kendi öğrenen aileler istemediği cinsiyet çıkınca aldırıyorlarmış o yüzden artık yazmayacakmış