GezenTavuk_2 Kızlar gebelik idrar testin de ne zaman çıkar ? İnternette 3 haftalık’dan itibaren çıkar diyor ne kadar doğru acaba ? Ve bu ilişki günü test hesaplaması yumurtlama gününden itibaren mi çatlamadan itibaren mi ?
hhaziran GezenTavuk_2 ben ilk gebeliğimi adetime 8 gün kala öğrendim, 3 haftalıkken Kaset testte çok silik hayalet çizgi, predictor erken gebelikte de silik şeklinde çıkmıştı, kan sonucumda 7.86 idi
Nurellaaaaaaa1212 GezenTavuk_2 yumurtlayınca döllenme olmaz çatlayınca olur canım sen catlamayı baz al
GezenTavuk_2 hhaziran maşallah cnm benim şuan son adete göre 3+1 gözüküyor daha ogrenmedim hamile vs olduğumu ama internette karşıma cikinca merak ettim
Tazeanne0134 GezenTavuk_2 Valla canım ben sana günü gününe söyleyim oğlumda 22 nisan 2019da korunmayı bıraktık 8 mayısta idrarda 10 mayısta kanda öğrendim Kızımda da 27 ağustosta bıraktık 13 eylül de öğrendim
GezenTavuk_2 Tazeanne0134 oy maşallah bakalım son adet tarihime göre 3+1 im karnında kramp bel ağrısı ishal büyük tuvalete çıkma şıklığın arttı diyebilirim
Aselyusra GezenTavuk_2 3. Haftada çok belli belirsiz çıkmıştı baya böyle baya dikkatli bakınca var ile yok arası bir çizgi gördüm sabah ilk idrar ile. Değerim 21 iken
GezenTavuk_2 Aselyusra yaaa masallah bende diyorum madem kanda 3-4 haftalık öğreniyoruz bu neden idrara vurmuyor