xEndless Talentedmom Kullandım ama fayda etmedi ben baska seyler de kullandım oda fayda etmedi bana çatladı karnım hep
mrp2023 Talentedmom bence ilk aylar kullanılabilir sonrası için ekstra başka ürünler eklenmeli bende kullanıyorum fakat daha 15 haftalığım
Gokturkmom_ Talentedmom Ben başından sonuna kadar kullandım.İlk zamanlar günde 1 sürüyordum göbüş büyüdükçe sıklaştırdım.Ekstradan Hindistan cevizi yağı ve kakao özü yağı kremi ile destekledim dönüşümlü kullandım hepsini ,doğum yaptım hiç çatlağım yok :)
miroscumm Talentedmom ben sana asla çatlatmayacak bir krem söyleyeyim incia çatlak kremi al kullan dua edersin onu sürdüğüm hicbir yer çatlamadı bacaklarımı hiç düşünemedim meğer oralarada gerekiyormuş bacaklarım çatladı😂
Masal7778 30 a kadar işe yarıyor gibiydi şuan 38 haftaligim her yerim çatır çatır çatladı keşke lierac alsaydim pintilik yapmayıp🥲
seyma0661 Masal7778 ben Lierac da kullandım dediğiniz gibi fena çatladım pişmanlık hissetmeyin yani çatlayacağı varsa en pahalı kremlerde bile çatlıyor 😂
rosatue Masal7778 iyi ki almamışsınız 😂 ya 3 koca tüp lierac kullanıp 38. Haftadan sonra çatlasaydınız, ben gibi. İkincide hiçbir şey almadım öyle bir öğreti oldu benim için.
asli_13 Weleda yağını tavsiye ederim iki gün sonra doğumum var hiç çatlak olmadı. Tabi genetik diyenler de var bilemiyorum ama ben düzenli kullandım başından beri bence faydası oldu
Gmry Talentedmom ben 27 haftayı bitirmek üzereyim sarı olanı kullanıyorum çatlamam olmadı hiç sabah kalktığımda da nemlilik kalıyor karnımda ama tabi kişiden kişiyede değişiyor bu çatlama durumu 🤷♀️
miroscumm Talentedmom catlama genetik aslında bazen ne yaparsanız yapın catlıyor ama aralarında en yogun nem vereni incia bio oil daha hafif ona göre
ipos Ben bu haftaya kadar çatlamamıştım kullanıyorum ama bu hafta alt karnımda çatlaklar başladı 35. Haftanın içindeyim
tugces87 Talentedmom 32.haftaya kadar kullanmadım hiçbir şey sonra bio oile başladım şu an kullanıyorum 35teyim çatlamadı inşallah çatlamaz sık sık sürüyorum