Sedaesin
Arkadaslaaar merhabalar. 3,5 aylık hamişiim. Büyük bi sorunum varr cok fena balgam sorunum var vee gecmiyoo. Her sıkıntıda doktora gitmek istemiyorm . yataga yattıgım zaman bi mide ekşimesi bi yanma agzıma geliyo midem ve hep gece kusuyorm snra cok balgam gelyo. Napmalıyım ? 😞 smdiden tesekkr edermm