Kızlar dün sezeryan oldum , zaten ameliyatta da nefes alamıyordum ,kötü oldum.Sonra iyiydim , bu gün fena oldum, başım omzum ağrıyor, derinden nefes alamıyorum sanki göğsüme öküz oturdu.
Serum takdılar, nescafe içtim biraz düzeldi yine kötü oldum,bu durumu yaşayan oldumu?Bebekle bile ilgilenemiyorum🥺