39+2 den sesleniyorum hâlâ gelen giden yok😂 yattığım yerden kalkamıyorum artık aşırı zor gelmeye başladı. Gece uykuları deseniz hak getire en az 3 defa kalkıyorum. Bebeğin hareketleri maşallah ciğerimi deşiyor. Gelmesi için elimden ne geliyorsa yaptım ama yok gelmiyor 🤣