Bu durumu yaşayan var mı? Çok merak ediyorum bugün kontorole gittim doktorum bebeğin sıvısının az olduğunu söyledi 17. Haftadayız su iç dedi ama sabahtan beri araştırma yapıyorum annenin su içmesi ile hiçbir alakası yok yazıyo bebeğin böbrekleriyle ve idrar yollarıyla bir sorunu olduğu yazıyor çok üzüldüm daha çok küçük 😢😢😢