Zeh- Hastanede yatış verdi doktorum 1 gece serum verelim 9 10 gün daha dursa iyi olur dedi başına gelen var mı korkuyorum bugün yarın doğar diye eve geldim eşya almaya iftardan sonra gitcem ozamana kadar artarsa durduramayız sonra
Meltem2910 Zeh- benim 33.haftamda olmuştu sancım düzensiz aralıklarla giriyordu doktorum 2 gün yatış verdi serumlarla falan sancımı durdurdu 1 hafta oldu şuan iyiyim 1 cm açıklığım vardı sadece
Rose34 Zeh- 29.haftada erken doğum riskim oldum. Rahim ağzı kısalmış, nstde sancı çıkıyordu. 4 gün hastanede yattım. Sonra ilaçlarla devam ettim. 39 hafta oldum. Çok şükür erken doğum olmadı.
Kocamanailem_ Zeh- ilk gebeliğimde 32. haftada erken doğum riskim vardı. Açılmam vardı vede rahim ağzı uzunluğum çok kısalmıştı . Doktor dâhi 32. haftada bebeği alalım diyordu . Sonuç kızım 40. haftada geldi . Bolca istirahat edin ben tuvalet harici hiç ayağa kalkmadım
Gizemnurnr Zeh- benim 24.haftamda acilmam başlamıştı ancak hastanede yatmadım hiç ve 37.haftamda doğum yaptım gönlünüzü ferak tutun iyi düşünün iyi olsun sağlıkla vaktinde gelsin bebis
2bebek-41 Zeh- 35+2 de sancilandim sadece 3 gün sancilarla tutabildik 35+5 te doğdu ama küveze falan girmedi endiselenme doğsa da sorun olmaz ciğer geliştirici iğne olmussundur zaten kilosuda iyiyse sorun yaşayacagini düşünmüyorum :)