seyma0661 Ftmnr_35 ben Urla devlet hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım. Dün 9eylül çocuk acile gittim berbattıııı Allah düşürmesin. Ama belki doğum kısmı farklı olur bilmiyorum orasını
Nilayy95 Ftmnr_35 arkadaşım şehir hastanesinde doğum yaptı çok memnun kaldığını söyledi. Hatta aliağadan direk oraya sevk etmişler prof. Yapmış doğumunu. Sezeryan olacaktı bebek normal yollara gelmeye çalışınca oraya sevk edildi ve çok memnun kaldı
Canansrcm Ftmnr_35 ilk randevuyu Google 9 Eylül randevu olarak giriyorsunuz kendi sitesinden alıyorsun ilk randevu alıp muayeneden sonra onlar kendi randevu veriyorlar ama ilk etapta sen alıyorsun