Sastim seni çok iyi anlıyorum. Ben de 7 haftalık dişük yaptım hem de kalp atışını gördüğüm gece, şimdi de boş gebelik olabilir diyorlar.üzülme dicem ama çok bi işe yaramayacak canım. Vardır bir hayır biz bilemeyiz. Rabbim en iyisini bilir sabret ki daha güzelleşsin. Bi an önce tekrar güzel haberler alırsın inşallah.