Merhaba hanımlar bebeğim doğalı 15 gün oldu emziği veriyorum bazen tutuyor bazen atıyor almıyor ben emzik tutmasını istiyorum gerek uykuya geçerken gerek dısarda rahat edilir diye düşünüyorum acaba ne zaman vermem gerekir daha erken mi o yüzden mi tutmuyor sizler ne yaptınız tutmasıniçin