irem-16 Kızlar 1 hafta önce sezaryen doğum ile bebeğime kavuştum. Rabbim bekleyen herkese kavuşmayı nasip etsin. Kızlar öncelikle bu bebek kaç ml sütle doyuyor şuan ortalama bilginiz var mı? Sütüm az geliyor üzgünüm. Nasıl arttırabilirim. Benim gibi olup da şunu şunu yaptım sütüm çokkk arttı diyeniniz var mı? Lütfen yardımcı olun çünkü çok üzülüyorum 🥺🥺
Kvsr46kvsr irem-16 tahin pekmez, tahin helvası, tarhana, bol soğanlı ve bol mercimekli tereyağlı bulgur pilavı, hoşaf, yeşillik, humana çayı ve en önemlisi bol booool su ❤️
sultanlar irem-16 bol yeşillik, dere otu, kırmızı et , hurma, günde en az 2 litre ılık su , kuru dut hoşafı birde uyumak güzel süt yapıyor.🤲🏻😌
aycinelizsmom irem-16 canım hayırlı olsun güle güle büyüt 🌸 öncelikle dinlenme uyku ve bol bol su. Bulgur, yeşillik, tahin, çiğ kuruyemiş badem ceviz fındık vs. Kuru dut çayı 👌🏻 demlemeye fırsatım yoksa 1 avuç kuru dut yiyorum arkasından 2 bardak su içiyorum. Şu ara da hipp emziren anne çayı içiyorum o da iyi geldi bence
irem-16 aycinelizsmom canım benim çok teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim hepsini inşallah işe yarar dua edin benim için ❤❤ ya bi de şeyi sorayım oluk oluk mu süt olması lazım benim geliyor ama çokkk yoğun süt yok yani
De25 irem-16 bebek eğer çok ağlıyorsa qctir çünkü bizim bebek çok ağlıyordu anlamıyordur niye ağladığını benim de 1 memede sadece süt oluyodu mamayla ek yaptık coxuk uslu uslu uyumaya başladı meğerse ac kalıyormuş Ben sürekli buğdayı ya tavada kavurdum çerez gibi yedim ya hastayım yedim çok yararlı Yada pedibor püskevitle tahini batırarak yedim çok iyi biliyor musun
aycinelizsmom irem-16 kuzum ilk günler öyle olur zaten bebek emdikçe daha fazla sütün olacak 🫶🏻 benim kızım da 2 aylık o emdikçe sütüm çoğaldı vücut daha fazla süt üretiyor. Sen sürekli emzir çocuğunu 🌸
Hale_canoglu irem-16 tatlım bende etki eden bir tarif vereyim banada arkadaşım verdi zerdeçal kuru incir kuru dut ve susam bunları komposto yap ve sadece suyunu iç emin ol verim alacaksın denendi onaylandı 3 gün önce Sezeryan oldum bende
Yavrukedicik irem-16 bende daha yeni doğum yaptım bir hafta oldu doğumdan 4. Gün sonra falan geldi sütüm doktor 30 ml süt yeterli dedi ama ben aynı zamanda mama desteği de veriyorum hiç canınızi sıkmayın komposto için bol bol her şey düzelecek inşallah
irem-16 Yavrukedicik ay evet canım işte ben de aynı durumdayım. Doymayınca ağlıyor ve ekstra mama ile destekliyorum. İnşallah daha da artar sütümüz de mamaya gerek kalmaz
irem-16 aycinelizsmom oy Allah bağışlasın yavrunu canım benim. İnşallah artar benim de sütüm ilk günler böyle olması normalde sıkıntı yok. Mama ile destekliyorum yetmeyince. İnşallah daha da artar ve mamaya gerek kalmaz. ❤❤
aycinelizsmom irem-16 amiiiin sağol kuzum 🫶🏻🫶🏻🫶🏻 mama da zehir değil sonuçta canım, üzülme stres yapma boş bol dinlen güzel beslen SU İÇ ,🫶🏻🫶🏻 süt olsun şifa olsun bebişine 🌸