H-a-t-i-c-e Merhaba arkadaşlar 10 aydır gebelik düşünüyoruz ama olmadı adet ol gel bu ay klomene başlıcam dedi doktorum kullanan var mı kullanıp faydasını gören gebe kalan
Lovebaby27 H-a-t-i-c-e gebe değilim canım klomenle 2.ayım 1,5 yıldır olmuyor benimde klomen çatlatma iğnesi vuruldum 5.günüm Allahım hepimize hayırlı haber almayı nasip etsin 🤲🏻
Ardakumsal H-a-t-i-c-e ilk gebeligimde kullandıgım ay Gebelik oldu ama düşük yaptım ikinci gebeligimde 3 ay kullandım olmadı 2 ay letü kullandım 5. Ayımda gebe jkaldım
Evremk H-a-t-i-c-e ben ilk ayımda gebe kaldım. 3. Günü başladım 5 gün sabah akşam şeklinde kullandım. İnşallah gebelik olur sizinde 🥰
H-a-t-i-c-e Lovebaby27 Allahım hayırlı sonuçlar versin inşallah 🌸 bende daha başlamadım çok tedirginim de
Hayat0504 Ben kullandığım ay hamile kalmıştım 2,5 yaşında oğlum var şuan yine hamileyim ama kendiliğinden hamile kaldım
H-a-t-i-c-e Hayat0504 Allah bağışlasın Allah kucağınıza almayı nasip etsin bana da hayırlı sağlıklı bebek nasip etsin
maviskokiz Evremk canım ne zaman yaptırdın bu ilaç ücreti ne ben şuan regl olacak gibiyim bayramdan önce gidip doktordan almak istiyorum ilaç durumunu süreç hakkında da bilgim yok
Evremk Doktor yazdığı için biz ufak bir ücret vermiştik. Adetin 3. Günü başladım ben. Bazıları 5. Günde başlatıyormuş. Ona göre öncesinde muayeneye git canım sana nasıl kullanacağını söyler zaten. Ama tam saatlerinde almakta önemli bence