Kızlar 29+4 haftalık gebeyim riskli bir gebeliğim vardı devlet hastanesi perinatolojiden devam ediyordum çok şükür doktorum artık normal kadın doğumdan devam edebilirsin dedi, bugüne randevu almıştım kadın doğumdan pendik yüzyıl hastanesinden bi daha 1 ay sonra gel dedi 34 haftalık oluyorum. Benim bildiğim 32. Haftadan sonra nst ye bağlanılmıyor mu ?