Mellek 14 haftalık hamileyim devlete gidiyordum cinsiyete dair bi şey söylemedi dün gittiğimde ultrosan da bakmadı bile bende kızdım haftaya cumartesi özele randevu aldım 15 haftalık olcam o zaman sizce öğrenebilir miyim cinsiyeti
Tansuuuu Mellek sağlıklı sihhatle gelsin bende 14+2 yim göstermediği için öğrenemedim kuzucum eğer gösterirse öğrenirsin:)
Mellek Tansuuuu inşallah öğrenirim çok merak ediyorum dayanamayıp özelde şansımı denicem orda görürseler söylüyorlarmış devlette 4 aydan sonra dedi devletteki doktorum
Yesim_dmrcn Bebek göstermediği sürece öğrenemesen de inşallah gösterir canım☺️ 18. Haftada öğrendik biz. Çatlamıştım resmen🤧😋
Mellek Yesim_dmrcn bende catladım öğrenmek istiyoruz biran önce kız erkek asla farketmez ama insan merak ediyor inşallah öğrenirim :)
Tansuuuu Yesim_dmrcn Rabbim sağlıkla sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin hiç sorma göstermiyor valla 3 kontroldür çok nazlı çıktı dediğin gibi catlicam ve kontrol gününü bekliyoruz dört gözle 😊😊😂 cinsiyet ne bu arada :)
Yesim_dmrcn Tansuuuu göstermeyince kesin kız dediler. Ama erkek🧿 resmen her seferinde aynı pozisyonu alıyodu organı göremiyoduk doktor doktor gezdim meraktan😂
Tansuuuu Yesim_dmrcn oyyy sağlıkla sihhatle gelsin paşa hayırlı uğurlu olsun :) aynen banada şuan öyle söylüyorlar kızdır diye 😊😂
Nurhayat1212 17.haftana kadar bence bekle be 16 haftalik 4 gunlukken gittim kendini gostermedi degisiyo ama doktorum kesn olmak icin 17 ye kadar bekle dedi bosuna masraf yapma diye dedim:)
Minik_Hanim Mellek ben 13. Haftaya girdim bugün büyük ihtimalle kız dedi.. inşallah değişmez bidirik😇
Dilekcelik Mellek ben 16 ogrendim canim 12. Haftada tahmin etmisti 16 da kesinlesir dedi bende devlete gidiyorum sana nie oyle yapti anlamadim 20 gunde 1 gel diyor doktorum her defasinda bakiyor kan idrar ultrasyonla falan