mrserdogan12_ Cumartesi günü yumurta toplama oldu bugünde transfer yapıldı nelere dikkat etmem gerekiyor ne yemem lazım özellikle şunu ye yada yeme dediğiniz ne var tutunmaya yardımcı olabilecek
Smiles mrserdogan12_ selammm bende bugün transfer günümdü inşallah sağlıkla tutunurlar benım üçüncü transfer bu arada. 2 çocuğumuz var 🙈 onlarda tüp bebek oldu. İlk iki gün önemli hep yattım onlarda sonra günlük hayatıma devam etmiştim. Beslenme olarak çiğkabak çekirdeği yoğurt havuç et tüketmiştim. İlkte pozitif oldu ikiside inş bu da öyle olur ♥️
S-nur1 Hayırlı olsun öncelikle inşallah sağlıkla tutunsun 🙏🏻 Mutlaka bol bol su tüket asitli gaz yapacak şeylerden uzak dur yumurta mutlaka tüket hergun ceviz badem fındık kuruyemiş tüket kuru incir nar suyu bunları tüketebilirsin evde dinlen çok düşünme stres yapma 🎀
Cemreeamine Benimde pazartesi günü toplandı bugün embriyo 1. Günü transfer için arayacaklar bende çok heycanlıyım inşallah tutunur size rabbim hayırlı haberler almanızı nasip etsin
Smiles mrserdogan12_ rica ederim 😇 sadece yüzüstü yatmayın denildi bana onun dışında sağa sola falan yatabilirsin
Zuhreayca Avokadoyu her hamileye tavsiye ederim rahim şekline benziyor dikkat ettiysen, rahim sağlığı için inanılmaz sağlıklı ve bebek için de öyle. Bol proteinden zengin beslenmeni tabsiye ediyorum Yumurta balık et ceviz gibi :)
_Feslegennn__34 Yektek22 bi arkadaş tüp bebek yapmiştı ona doktor söylemiş iyi değilmiş babaannemde derdi hep hamile kadının nar yemesı iyi degıl diye kanama yapıyormuş galıba bilmıyprum