Elif-Salih cakirbebek çocuk uyutmaya çalışma zamanına geçişi bende istiyorum hemen inşallah nasip olsun başarılar o zaman 🤭😄😄
cakirbebek Elif-Salih 22 aylık olduk inanın çok zor yanı inşallah sizinki çok kolay olur biz hatayı baştan yaptık sakın sallamayın 🤣
Elif-Salih gokce_erva valla zor ya esimle iki kişiyiz ikimize bile zar zor hazırlıyorum bu dönem zormuş gerçekten
Tuba123456___ Elif-Salih hepimizikine elimizi almaya nasıp etsin nere takımlısın bn ayda bir sehir hastanesine geliyorum
Tuba123456___ Elif-Salih bn odemıs devlette çalışıyorum. Hastane temız güzel takılıyım. Bnm 5 gebelıgim kayıplarımız var . Rahim ağzı yetmezliği de var oyuzden perınolotogda geliyorum serklaj atıldı
Elif-Salih cakirbebek benim 4 senedir olmadı biz kucağımizdan zor indiririz eşim şimdiden diyor sürekli kucağımda kalsın inşallah sağlıkla nasip olsunda sıkıntı yok 🤭🤭
Elif-Salih Tuba123456___ anladım canım geçmiş olsun zor gerçekten inşallah bir daha yaşatmasın rabbim
cakirbebek Elif-Salih olsun canım kolaylık dilemekte güzel dua bende karnımdaki hallerini ozledigim için bir tane daha düşünüyoruz bakalım bu ay tutarsa 🤣