Elif-Salih bugün doktora gittim bebegimn suyunun az olduğunu öğrendim şuan 17. Haftadayız çok küçük doktor su icmene dikkat et dedi haftaya tekrar gel dedi ama annenin su icmesiyle bir alakasi olmadığını bebekte bir problem olduğu yazıyor araştırdığımda çok üzgünüm mutsuzum 😢😢😞