Oyku3005 İlkte ne yaşıcağımı bilmediğim için korkuyordum şimdi ne yaşıcağımı bildiğim için korkuyorum 2. Sezeryanım olcak stres korkı heyecan doğum sırası beni korkutuyor🥲
5_erkek_annesi Oyku3005 Hiç korkmam😆en güzel an, kucağıma alıcam hasret bitecek❤sağlıkla kıcağına alırsın inşallah ❤❤❤
Kocamanailem_ Oyku3005 Bende aynıyım 2 gün sonra doğumum var. 2. Sezaryenim olacak neleri yaşayacağımı bildiğim için şimdiden korkmaya başladım 🥲
Edanursoylu Oyku3005 Rabbım hayırla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bende 26 mart annesi olacağım inşallah 🌸
Sema1722 @Oyku3005 allah yardımcın olsun sağlıkla bebeğini kucağına al bende 26 martta nasip olursa bende bebeğimi alıcam kucağıma 🥰 inanın bende çok korkuyorum ama hepsi geçecek güzel haberlerini bekliyo olucaz burda ❤️
Sema1722 @Oyku3005 o kadar haklısın ki 🙈 7 8 günüm kaldı ama 7 8 yıl gibi bi yandan korkusu bi yandan paniği rabbim tabi ki hayırlısını versin çevredekiler bide korkma telaş yapma da dese ilk gebelik olunca tutuştum resmen 🙈
zehranurates Aytek değilmişim çok mutlu oldum 21 Mart’ta ıkıncı sezeryanım korku heyecan panik hepsi iç içe ilk bilmediğim için korkuyordum 2 bildiğim için korkuyorum ama rabbim hayırlısıyla sağlığıyla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🫶🏽♥️🤲🏽
zehranurates Oyku3005 evet öyle stresli baya ama sağlıklı gelsinler dualarım o yönde saglıgıyla saglıgımla alayım alalımm♥️
Oyku3005 zehranurates okadar korkulacak şey yok diyorum az çok fazlada uzun sürmemişti bu sefer aşırı sıkıntı var içimde😟
zehranurates Oyku3005 yer gök dua Rabbim gönlumuze ferahlık versin bence evde bekleyen evlatlarımızdam dolayı iç sıkıntılız fazla
Sema1722 @Oyku3005 aynı bende o durumdayım ama öyle yada böyle doğacak bu bebekler 🥰 elimizden geldiği kadar pozitif olcaz ❤️ ben günü aldığımız akşam kendimi durduramadım çok ağladım ona iyi bi anne olabilicekmiyim yetebilicekmiym bana bişi olursa o ne yapar diye çok korkuyordum ama sonra sonra sakinleşmeye başladım yeterki sağlıkla gelsinler ❤️