Burcak2307 40. Haftama yaklaştım hiç bi doğum belirtim yok. Karnım da inmedi. İnenlerin ki doğumdan ne kadar zaman önce indi acaba? 🤔
Burcak2307 ozgeya aslında doktoruma sordum inmeden de doğum başlayabilirmiş. Ama çevremde doğum yapanların hep indiğini duydum. Bende doğum belirtisi diye yorumluyorum inmeden de oluyosa her an her şey olabilir o zaman 🙂
ozgeya Burcak2307 Bana da hep aynı yprumu yapıyorlardı,inmemiş daha doğuma var vs diye, bir anda doğumum başladı inmeden 😁