Mirhas33 Adet gecikmemin 2. Günü bu gün test verdim beta 20 çıkmış çok az değil mi değeri böyle olup yükselen varmı? Dün akşam kahverengi akıntım geldi adet oldum zannetmiştim sevinemedim napıcağokı bilmiyorum ne olur cevap verin
Nazli_3009 Mirhas33 benim 1 gün gecikmede 5 çıkmıştı senin de yükselir inşallah bol bol dinlen 2 gün sonra tekrar kan ver
Minnakpopus Mirhas33 çok daha düşük değerlerle öğrenenlerin olduğunu okumuştum forumda. İki güne bir aynı yerde aynı saatte kan ver bakalım sağlıklı artış oluyormu. Ona görede zaten doktora gidersin.
Nazli_3009 Mirhas33 evet öyle olmuştu benim senin de öyle olacaktır inşallah stres olma artışı takip et 2-3 defa düzenli artış olduktan sonra hesaplarsın ortalama 1500-3000 civarı olunca doktora gidersin
Mirhas33 Nazli_3009 benim kan pıhtılaşmam var onun içinde ayrıca korkuyorum dün akşam üzeri kahverengi lekelenmem geldi acaba yerleşme mi diye düşünüyorum yerleşmeyse beta düşük olabilir mi yine
Nazli_3009 Mirhas33 evet tabiki de olabilir yerleşme bazen çok sonra da olabiliyor çok önce de ama pıhtılaşman varsa direkt doktorunla görüşmeni öneririm belki şimdiden kan sulandırıcı başlar