Sumey_e21 6 haftalık hamileliğimde bugün doktordaydim ama kese aşağıda dikat etmem gerektiğini söyledi yaşayan var mi
Mishaa Sumey_e21 merhaba suan bende aynısını yasıyorum 6. Haftamdayım. Ne durumdasınız suan her şey yolundadır umarım
Hayallerdualaraemanet140822 Mishaa bende yaşadım şuan elhamdülillah kızım yanımda uyuyor hiç korkmayın bol bol dinlenin