Bugün kontrolüm vardı tansiyonum 15/9 çıktı. Sonrasında 14/7 ondan sonra 12/9 A düştü. Dahiliye doktoruna göründüm acil olarak o da tansiyon ilacı yazdı. Sonrasında yine ölçtüm 15/9 tansiyonum düşmesi için başka ne yapabilirim ? İlacın raporu çıkmadığı için daha alamadım. Haftaya doğumum var zaten bu zamana kadar tansiyon ile alakalı bir sorunum yoktu benim son hafta niye böyle oldu anlamadım canım çok sıkıldı bu konuya